Proces rekrutacji

Proces rekrutacji zazwyczaj składa się z czterech etapów:

Etap I – Analiza ofert

Z każdą ofertą, która do nas wpłynie staramy się dokładnie zapoznać, niezależnie od tego czy w danej chwili prowadzony jest nabór nowych pracowników na konkretne stanowiska. Przy wstępnej selekcji kandydatów bierzemy pod uwagę nie tylko wykształcenie i doświadczenie ale w dużej mierze również ambicję, inicjatywę, entuzjazm i chęć poszerzania swojej wiedzy. Zależy nam na inwestowaniu w ludzi młodych, także studentów ostatnich lat studiów i absolwentów. W tym przypadku interesują nas osoby, które mogą pochwalić się uczestnictwem w ciekawych przedsięwzięciach i inicjatywach, zarówno na studiach jak i w czasie wolnym.

Etap II – Spotkanie zapoznawcze

Jeżeli Twoja oferta nas zainteresuje, zaprosimy Cię na rozmowę wstępną. Dużą uwagę przykładamy do budowania zgranego zespołu. Poszukujemy ludzi, którzy będą do niego pasowali i będą potrafili się w nim odnaleźć. Wstępna rozmowa będzie miała na celu poznanie Cię nieco lepiej niż to wynika z cv i listu motywacyjnego, ocenę Twojej osobowości i komunikatywności. Tutaj jest czas na zadanie nam podstawowych pytań na temat działalności naszej firmy.

Etap III – Spotkanie kwalifikacyjne

Jeżeli po spotkaniu zapoznawczym dojdziemy do wniosku, że Twoja osoba pasuje do naszego zespołu i chcielibyśmy z Tobą współpracować – zaprosimy Cię na spotkanie kwalifikacyjne. Na tym spotkaniu skupiamy się bardziej na sprawdzeniu Twojej wiedzy i umiejętności. Często korzystamy z różnego rodzaju narzędzi pomocniczych, które dają nam lepszy obraz predyspozycji kandydata niezbędnych na danym stanowisku (zadania do wykonania, testy itp.)

Etap IV – Spotkanie negocjacyjne

Jeżeli po spotkaniu kwalifikacyjnym dojdziemy do wniosku, że Twoja kandydatura spełnia nasze wymagania i chcielibyśmy, żebyś dołączył (-ła) do naszego zespołu zaprosimy Cię na trzecią i ostatnią rozmowę, na której zaproponujemy Ci warunki współpracy. Na tym spotkaniu, zostaną Ci przedstawione dokładne warunki pracy w naszej firmie, zakres przyszłych obowiązków itp.