Jak zarządzać długiem technologicznym – praktyczne porady

Przed przeczytaniem tego artykułu na pewno zdążyliście już Państwo zaciągnąć, mniej lub bardziej świadomie (ale raczej mniej), niejaki dług technologiczny. Czym jest i jak do tego w ogóle mogło dojść opisałem w poprzednim artykule. Dziś opowiem jak nim zarządzać.

Jak wybrać system IT, zaciągnąć dług i nawet o tym nie wiedzieć?

Trudno nie zgodzić się ze stwierdzeniem, że menadżerowie powinni podejmować decyzje uwzględniając aspekty ekonomiczne. Wybór systemu IT do firmy nie jest tu wyjątkiem. Jednak czy mogą, zupełnie nieświadomie, zaciągnąć w ten sposób dług, o którego istnieniu nie słyszała nawet spora część dyrektorów finansowych?

Jak zmaksymalizować korzyści z wizyty referencyjnej?

W trakcie podejmowania decyzji o wdrożeniu rozwiązania IT brane są pod uwagę takie elementy jak funkcjonalności systemów, prezentacja podczas spotkania, materiały informacyjne, czy referencje. Zdarza się, że oprócz nich w rozmowach pojawia się kwestia wizyt referencyjnych…

Jak zarządzać długiem technologicznym – praktyczne porady

Przed przeczytaniem tego artykułu na pewno zdążyliście już Państwo zaciągnąć, mniej lub bardziej świadomie (ale raczej mniej), niejaki dług technologiczny. Czym jest i jak do tego w ogóle mogło dojść opisałem w poprzednim artykule. Dziś opowiem jak nim zarządzać.

czytaj dalej

Jak wybrać system IT, zaciągnąć dług i nawet o tym nie wiedzieć?

Trudno nie zgodzić się ze stwierdzeniem, że menadżerowie powinni podejmować decyzje uwzględniając aspekty ekonomiczne. Wybór systemu IT do firmy nie jest tu wyjątkiem. Jednak czy mogą, zupełnie nieświadomie, zaciągnąć w ten sposób dług, o którego istnieniu nie słyszała nawet spora część dyrektorów finansowych?

czytaj dalej

Jak zmaksymalizować korzyści z wizyty referencyjnej?

W trakcie podejmowania decyzji o wdrożeniu rozwiązania IT brane są pod uwagę takie elementy jak funkcjonalności systemów, prezentacja podczas spotkania, materiały informacyjne, czy referencje. Zdarza się, że oprócz nich w rozmowach pojawia się kwestia wizyt referencyjnych…

czytaj dalej

Kategorie