Misja:

Utrwalamy sukces Klientów i Partnerów poprzez wdrażanie innowacyjnych rozwiązań.

Wizja:

Być cenionym doradcą, skutecznie wspierającym przedsiębiorstwa w ich rozwoju.

Utrwalanie sukcesu osiągamy przez budowanie stabilnej, pogłębionej relacji, która trwa przez wiele lat i pomaga nam wspólnie się rozwijać. Swoje miejsce odnajdujemy dokładnie pośrodku między Klientami, którzy mają konkretne potrzeby, a Partnerami których rozwiązania dobieramy. Bardzo dbamy o niezależność i wynikające z niej zaufanie. Dzięki nim Klienci mają pewność, że proponujemy im takie rozwiązania, które wzmacniają ich przewagi rynkowe i są gotowe na przyszłe zmiany.

 

Wartości:

Marka Insoft Consulting to wartości, które odzwierciedlają nasze mocne strony, wspierają wszystko co robimy i wyrażają wyznawaną przez nas filozofię biznesową.

Dążymy do podejmowania tylko takich działań, które przełożą się na zwiększenie efektywności i poprawę stanu obecnego. Jesteśmy nastawieni na rezultaty poparte faktami i wynikami, które można zmierzyć oraz przedstawić w sposób obiektywny.
Doświadczenie biznesowe zdobyte na przestrzeni lat pozwala nam na pełnienie roli kompetentnego i przyjaznego doradcy w stosunku do naszych Klientów.
Nasze umiejętności i wiedza, odzwierciedlone w setkach przeprowadzonych wdrożeń, są naszą wizytówką. Dzięki tym cechom, do stawianych przed nami problemów podchodzimy analitycznie, szukając najbardziej efektywnych rozwiązań.
Dbamy o budowanie trwałej więzi i podtrzymywanie długofalowej współpracy. Poprzez partnerskie relacje oraz wzajemny szacunek tworzymy kapitał zaufania. Słuchamy naszych Klientów i Współpracowników, także dlatego, że są oni cennym źródłem informacji o nas samych.
Angażujemy ponadprzeciętną ilość wysiłku, czasu i uwagi, aby efekty naszej pracy w najwyższym możliwym stopniu spełniały stawiane przed nami oczekiwania. Wierzymy, że nasze zaangażowanie wpływa pozytywnie na zadowolenie i satysfakcję Klientów.
Dzięki naszej stabilnej pozycji rynkowej, nasi Klienci mogą liczyć na fachową pomoc i opiekę w każdej sytuacji. Narzędzia ułatwiające wgląd w przebieg współpracy oraz jasne zasady sprawiają, że jesteśmy dostępni zawsze wtedy, kiedy Klienci nas potrzebują.