Zakupy on-line – czego się obawiamy, dlaczego kupujemy? Sprzedaż on-line – czego się obawiamy, czego możemy oczekiwać, jak być skutecznym? Czym różni się handel tradycyjny od handlu on-line? Odpowiedzi na te pytania (i nie tylko) udzieliliśmy naszym Klientom podczas kameralnego spotkania, które zorganizowaliśmy w ubiegłym miesiącu.
E-commerce dźwignią handlu
E-commerce, czyli handel elektroniczny rośnie w siłę. Jak pokazują statystki, w 2012 roku Polacy wydali szacunkowo 5,6 mld EUR na zakupy w internecie. Jak i czy warto na tym skorzystać?
Skuteczna sprzedaż on-line
Zakupy on-line – czego się obawiamy, dlaczego kupujemy? Sprzedaż on-line – czego się obawiamy, czego możemy oczekiwać, jak być skutecznym? Czym różni się handel tradycyjny od handlu on-line? Odpowiedzi na te pytania (i nie tylko) udzieliliśmy naszym Klientom podczas kameralnego spotkania, które zorganizowaliśmy w ubiegłym miesiącu.
czytaj dalejE-commerce dźwignią handlu
E-commerce, czyli handel elektroniczny rośnie w siłę. Jak pokazują statystki, w 2012 roku Polacy wydali szacunkowo 5,6 mld EUR na zakupy w internecie. Jak i czy warto na tym skorzystać?
czytaj dalej