Skuteczna sprzedaż on-line

Zakupy on-line – czego się obawiamy, dlaczego kupujemy? Sprzedaż on-line – czego się obawiamy, czego możemy oczekiwać, jak być skutecznym? Czym różni się handel tradycyjny od handlu on-line? Odpowiedzi na te pytania (i nie tylko) udzieliliśmy naszym Klientom podczas kameralnego spotkania, które zorganizowaliśmy w ubiegłym miesiącu.

E-commerce dźwignią handlu

E-commerce, czyli handel elektroniczny rośnie w siłę. Jak pokazują statystki, w 2012 roku Polacy wydali szacunkowo 5,6 mld EUR na zakupy w internecie. Jak i czy warto na tym skorzystać?

Skuteczna sprzedaż on-line

Zakupy on-line – czego się obawiamy, dlaczego kupujemy? Sprzedaż on-line – czego się obawiamy, czego możemy oczekiwać, jak być skutecznym? Czym różni się handel tradycyjny od handlu on-line? Odpowiedzi na te pytania (i nie tylko) udzieliliśmy naszym Klientom podczas kameralnego spotkania, które zorganizowaliśmy w ubiegłym miesiącu.

czytaj dalej

E-commerce dźwignią handlu

E-commerce, czyli handel elektroniczny rośnie w siłę. Jak pokazują statystki, w 2012 roku Polacy wydali szacunkowo 5,6 mld EUR na zakupy w internecie. Jak i czy warto na tym skorzystać?

czytaj dalej

Kategorie