Obserwując zmiany zachodzące na rynku i naszym otoczeniu, w 2011 roku podjęliśmy działania mające na celu odświeżenie obecnego, wypracowanego przez 10 lat działalności wizerunku marki Insoft Consulting. Chcieliśmy, aby nowo opracowana kreacja marki odzwierciedlała podążanie za trendami oraz nowoczesność naszej firmy. Jednocześnie już na początku trzymaliśmy się założenia, aby uzyskany efekt reprezentował trwałość marki, a także zawierał więź między starym a nowym wizerunkiem.

Do tematu rebrandingu naszej marki podeszliśmy w ten sam sposób jak podchodzimy do projektów IT, które jako Insoft Consulting realizujemy dla naszych Klientów. Mamy swoją metodykę pracy i stosujemy ją również do projektów realizowanych wewnątrz firmy. Nasze działania opieramy o to co pewne. Na początku wybraliśmy solidnego partnera – specjalisty w kreowaniu wizerunku – Studio Brandingowe Engram, potem wspólnie przeanalizowaliśmy stan obecny, otoczenie i określiliśmy nasze potrzeby i wymagania dotyczące nowej identyfikacji firmy. Na podstawie tych analiz powstała strategia, którą zaczęliśmy wdrażać. Co było niezwykle istotne dla nas, to, że kreowanie wizerunku zaczęło się od dogłębnej analizy oraz to, że do prac włączyliśmy szerokie grono specjalistów, Klientów i naszych pracowników.

Zapraszamy do lektury artykułu o rebrandingu Insoft Consulting pt.:  „Jak Cię widzą, tak Cię piszą” – strona 73 – Nowoczesne Zarządzanie i do komentowania.